En vanlig dag i Torsås

Emma ska ha barnkalas imon så jag och amanda cyklade till Torsås idag och köpte present till henne :D det hände lite på vägen... ja kolla på bilderna och se själv ;)


Varför tog jag kort på en soptunna? Jo det var såhär att jag hade köpt en sak på ica, sen skulle vi gå in på konsum. Då kom jag på att dom sålde det jag hade köpt på ica på konsum! Alltså kunde dom tro att jag snattade. Så då sprang jag in till ica igen och började rota i den här soptunnan efter kvittot så att ingen kunde ta fast mig xD såklart hittade jag det inte men amanda tyckte det var himla kul ;D




Emmas present :D vad det är i tänker jag inte avsöja. Vi hade jätteproblem med att slå in den xD


Haha jag älskar ballonger och dom kostade bara 7 kr så jag köpte det xD


Amanda köpte en sån här sak.. vad dom nu heter och hon blev helt förkrossad när hon upptäckte att den var stenhård =D


Blåste upp den och släppte den så att det lät som den fes xD


Ja... kolla in videon xD


Amanda hade en galen idé. Kolla vad fult det blev xD


Vi träffade några söta hästar på vägen hem :D Jag och cassandra hade sett dom förut så vi hade gett dom roliga namn. Utom Mulle för det är gulligt ;D här kommer lite bilder på dom :P












Jag med Ricky Martin och Mulle. Visst har dom otroligt fina namn?? xD

Det var nog allt för den här gången =) vi hörs!! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var kul! :D XD

2010-04-09 @ 10:32:47
Postat av: ebba

var du bjuden hem till emma igår ?

2010-04-10 @ 12:49:25
URL: http://ebbasrum.blogg.se/
Postat av: anonym

gillade videon :D

2010-05-02 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback