family guy 3 :D

Hejsan ;) Idag har jag varit skittrött. Skulle göra matteläxan men ja.. får göra den imon istället xD På kvällen spenderade jag en stund med cassandra :) Vi gjorde typ en massa skitsaker. Just det jag har inte berättat den glada nyheten. Jag ska skaffa kaniner med amanda :D Inte amanda i 7:an utan amanda i 6:an. Skitkul ska det bli. Lejonhuvade hoppas jag på, elr vanliga dvärgkaniner :P Vi letar förfullt men har inte hittat nån :( aja, vi får leta vidare ;) och nu till det som ni väntade er om ni läste rubriken... här är family guy 3 :D gud vad det programmet äger ;)



Ja, jag var tvungen att ta med annan sån med x)



God natt vi hörs! =)<3333333333

Kommentarer
Postat av: anonym

bästa programmet som finns!!!

2010-05-02 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback