Family guy :D

Hejsan på er ! :D Vet ni vad jag har upptäckt? Bloggar är töntiga! xD Varför har jag en då? Kanske för att jag är lite onormal. Och det är faktiskt konstigt nog kul.. Schhh, säg inte att jag sa det! Haha men tänker ändå fortsätta skratta åt bloggar och så fort någon säger att den har en blogg kommer jag fortsätta håna den och säga "Neej! varför?" Så den gamla Ida försvinner aldrig x) Tyvärr.. Har skittråkigt så jag behövde ett skratt, och det hittade jag det bästa programmet som finns =D Ni måste se den här videon! Family guy äger ;D



Ha det bra alla. Ska nog å nu, har ont i huvudet =/ byes :P

Kommentarer
Postat av: anonym

haha =D

2010-05-02 @ 13:15:17
Postat av: lollo

bird boy xD

2010-05-09 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback