Glad påsk ;D



Glad påsk på er! Hoppas att ni har det härligt. Påskafton idag då. Har precis varit ute och letat ägg. Vet, lite töntigt men det är faktiskt skitkul :D I alla fall om man gör på vårat sätt. Mamma, pappa och farmor skrev ledtrådar till oss och sen gömde dom äggen efter dom ledtrådarna, och det är skitkul. Rickard och jag gjorde likadant mot dom, fast våran bana var mycket bättre ;) Men dom fuskade så dom hittade sitt pris jättesnabbt tyvärr =/ Dom fick blomfrön av oss i sina ägg, och vi fick godis av dom i våra ägg c(: Jag har haft en underbar påsk, hoppas ni med har det bra :) Nu måste jag vara lite social mot familjen så jag måste sticka nu. Hej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback