Kaniner på gång! :D

Hejsan allihopa! Hur är det med er? Själv är jag jättetrött -.- Somnade för en stund sen men vaknade lite senare av att amanda sms:ade mig. "Ida jag har hittat kaniner!" Jag ställde mig snabbt upp och höll på att trilla omkull xD Efter ett tag piggnade jag till och bad henne att komma hit. Vi kollade in dom. Dom såg ganska okej ut. Men dock var dom sötaste redan tingade :/ men vi ringde till ägarna. "Hej, du har kommit till blablabla någons mobil. Jag kan tyvärr inte ta emot ditt samtal just nu men lämna gärna ett meddelande efter signalen så.." sen la jag på xD Då hittade jag en annan annons på blocket. Det var två svarta honor. En lurvig och en mindre lurvig :) Vi ringde ägarna och pratade med dom. Båda två fanns kvar och vi är välkomna att komma och titta på dom!! ;D Är redan nu jättespänd! Den lurviga svarta fatsnade jag för.. den ska få heta lakriz, ett namn som cassandra kom på ;) Fast jag funderar på lucky look och sen ha smeknamnet lakriz på den. Haha det namnet passar ju skitbra till en kanin xD Lucky look... aja skit samma ;P Och ja, lakriz måste stavas med Z! Det har jag bestämt ;D inte för att nån bryr sig men var tvungen att skriva det för att inte få besservissrar (stavning?!) kommentarer om att det inte stavas med z. Skitkul verkligen!!! c(: Längtar tills kaninerna! Kan visa en bild på dom. Det är dom svarta vi ska ha.



Visst är dom otroligt fina? :D den svarta i mitten ska jag ha ;) den har lejonman. Den andra är inte så långhårig. Så den ska amanda ha =D I helgen ska vi bygga buren. Jag hoppas bara att vi trivs med dom. För jag är redan kär i lakriz<33 Hoppas han inte är raka motsattsen till en sån kanin jag vill ha!! Aja, man får väl hoppas på tur :) Nu måste jag gå, ursäkta det långa inlägget, men var tvungen att berätta ;) Vi hörs :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅ JAG LÄNGTAR SÅÅÅÅ!! :D :D

2010-04-29 @ 14:23:02
URL: http://cassandrasfulablogg.blogg.se/
Postat av: anonym

gud vad söta :O

2010-05-02 @ 13:08:18
Postat av: mysiseen!

Asså shiiiiiiiit så söta :'D<333

2010-05-02 @ 19:23:33
URL: http://mysiseen.blogg.se/
Postat av: moaa

Hejsan! Nu är det vår-rensning i min blogg!

Fynda bland moderiktiga kläder, dvder, cdskivor, böcker och mycket mer. Titta gärna in! Billigt pris på allt!



Om du inte är intresserad, så ursäkta för denna kommentar.

Ha det bra. :)

2010-05-03 @ 17:07:51
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback