Måndag

Har precit kommit hem från ridningen =) Okej, har gjort matte läxan med. Den var inte ens seg... haha första gången jag är riktigt noga med en läxa xD Första skoldagen var som vanligt. Skit seg på morgonen, när man väl kommit dit så var den jätterolig ;) haha jag vet, är en nörd! Fast det borde inte vara något fel med att gilla skolan. Egentligen är det väl bra?? Men idag var det extra kul för att Emma fyllde år idag ;) Grattis din fjortis! <3 Här kommer en liten bild på Emma som är tagen av mig i början av 7:an ;D Nu ser hon helt annorlunda ut enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är bra att vara en nörd Ida! fortsätt med det! :)

2010-04-16 @ 19:32:49
Postat av: anonym

Grattis till henne :)

2010-05-02 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback