Ny header! :D

En ny header då, gjord av söta Emma ;) Haha hon är jätteduktig på sånt enligt mig.  Tack! :D Usch hade historiaprov idag och hade pluggat på helt fel saker xD trodde inte att det som kom på provet skulle komma så jag pluggade knappt på det.. haha helt fel saker alltså. Men blev nöjd med mitt arbete om kameran. Fick VG+ på det ;)



Hehe aja var tvungen att lägga ut en bild ;P Hm, ska jag ta bort den? Kanske låter för skrytsam annars... men aja xD bara för att jag trodde jag skulle få IG eller G- :P Sen var det kemi i torsdags. Hoppas det också gick bra =) Nej ska nog gå nu, börjar bli trött :P god natt =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad bra ditt arbete blev, jag har inte lämnat in mitt än men jag tror inte det går lika bra för mig som för dig...

2010-04-24 @ 22:57:19
URL: http://tessanslexi.blogg.se/
Postat av: Malla

Du är bäst!

2010-04-25 @ 15:41:59
Postat av: anonym

duktigt :)

2010-05-02 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback