stress alltså...

Hallå :D har inte skrivit på några dagar. Men så kommer det vara. Kan göra uppehåll en vecka ibland ;) Jag bara är sån. Är lite stressad just nu också. På torsdag ska jag ha kemiprov på 37 sidor och det känns som jag inte kan någonting =( idag fick vi ännu mer att läsa på. Det känns som jag inte ens har lärt mig hälften =( men det har jag, men vet inte riktigt vad jag ska läsa på mer. Ska nog gå och plugga nu, skriva låtar av alla tabeller och förkortningar jag måste lära mig ;) haha går mycket lättare då. Sen på fredag har jag so-prov i historia också. Det har jag inte ens hunnit börja med, dessutom har vi två stora läxor till torsdag och fredag också. Lite stressande =/ aja, måste väl plugga nu. Kommentera och muntra upp mig? :D

Kommentarer
Postat av: Malla

Du är ju grym ju, det där klarar du hur lätt som helst! Lycka till provet idag om du inte redan haft det! Puss

2010-04-23 @ 13:57:55
Postat av: anonym

skolan är tuff ibland :(

2010-05-02 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback