va med Alice



Hej! Jag hann inte skriva något igår. Eller snarare orkade inte xD Jag var hemma hos Alice igår, amanda var också med. Vi hade himla kul faktiskt! Vi hittade kattungar i hennes ladugård. Dom var jättesöta! En var helt kolsvart och den andra var typ orange, vit och svart. Tyvärr var min mobil urladdad så jag kunde inte fota dom =/ Annars lekte vi kurragömma i höet xD Men det var faktiskt skitkul att klättra där. Vi var inne hos hennes kor också. Jag hatar at jag glömde ladda min mobil för jag ville fota dom! Och hennes skitsöta hund Mika =)<33 Aja, hittade en bild på min ena katt Kerstin. Så den fick duga att ladda upp. Hej svejs :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon stavas faktiskt MICA!! D: haha, ja kul va de<33

2010-04-09 @ 18:40:02
URL: http://liccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback