Var med Louise

Hejsan allihopa som läser min blogg (om det nu finns några?!) xD klockan är 20 i 6 och jag har precis kommit hem från Louise =P Vi hade väldigt roligt faktiskt. Vi var mest ute i hennes ladugård hos hennes skitsöta kattungar!!<33 Två stycken svarta och lurviga, och två stycken svarta och vita som var ganska lurviga i pälsen :) Så söta!!!! Imorgon ska hon sova över hos mig också. Komme säkert bli himla kul. Annars har det väl inte hänt så mycket idag.? Utom att Petter har sjungt sin irriterande låt och ebba hängde på -.- Typ den från alfons åberg, dom nynnade på den om och om igen :O så irriterande! hoppas dom glömt den på måndag :) ska nog gå nu, och skala potatis =/  ja jag behövde inte det :) då snackar jag med cassandra på msn istället ;D hahaha hej då ;D

Kommentarer
Postat av: anonym

jag ska få en kattunge snart :D

2010-05-02 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback