första dagen i 8:an

Hallå. Första dagen i skolan idag. Helt ok. Blev lite besviken vissa gånger på lite saker och blev arg på en lärare... Men det var kul att träffa alla igen:) Är dock redan väldigt trött efter första dagen... Ska snart gå och lägga mig. Jag är bara bekymrad över att jag inte vet om vi har gympa imorgon eller inte. Glömde schemat i skolan. Men tror det var på tisdagar och torsdagar. 4 personer sa att jag hade rätt, två sa att jag hade fel och att vi har gympa imorgon. Jag vet inte hur jag ska göra. Ta med mig kläder eller inte... nej, jag tror jag chansar. Vi har inte gympa imorgon. Är nästan helt säker... aja, vi får se imorgon:) nu ska jag sova. Godnatt:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback