gäsp

Hallå alla läsare. det är lördag, klockan är kvart i 11 och jag är jättetrött:tired: Egentligen skulle cassandra sovit över här, men vi blev typ skittrötta så vi bestämde att vi skulle sova över nästa helg istället x) första veckan i 8:an har varit riktigt rolig:thumbup: Men jag har fortfarande svårt att plugga på helgerna. Tog hem lite grejer över helgen och har inte gjort ett skit än :bigeyes: men men, vissa saker ändrar sig aldrig. Nu är sommaren verkligen över. Ingen går runt i kjol och linne längre, ingen klagar på värmen och nästan ingen badar. Det är bara vissa som vill vara vansinniga som gör det nu xD Jag badade förra helgen och det gör jag inte om i år :o Usch vad kallt det var!! Men jag kommer ihåg skolavslutningen, då hade man hela sommarlovet framför sig och man tyckte att det aldrig tog slut, sen sa det bara poff så var det en vecka kvar till skolan. Vart tog sommaren vägen?!;( Men jaja, nog med dystert skrivande. Hösten är faktiskt också rätt bra, bara det inte regnar hela tiden. Och efter hösten är det vinter, sen är det vår och sen är sommaren tillbaka igen. Alltså det går så himla fort:O Nej, nu är jag tillbaka på det dystra igen. Nu ska jag njuta av den här hösten och det hoppas jag att ni kommer göra också:)det här är lite bilder tagna 2009-2010. Vinter, vår, sommar, höst. Alla roliga årstider :)

Ha det bra alla och jag hoppas att ni verkligen njuter av hösten nu!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback