sommaren som gick på ett kick

Hej! :D Hur är det med er?? Själv är det bara bra med mig, känns bara lite konstigt att sommarn är över... Det är liksom den 11 augusti nu. Den 24de börjar vi skolan. Jippie... Nej men så farligt känns det faktiskt inte :) Ska bli ganska kul att träffa alla kompisar igen. Jag har bara varit med Louise en gång den här sommaren och Emma har jag inte varit med alls :o Så det ska bli kul att träffa dom igen. Sen har man ju dom kompisarna man inte brukar vara med på fritiden. Dom ska det också bli kul att träffa ;) Dessutom så gillar jag faktiskt skolan. Men jag kommer ändå sakna sommaren :S Här kommer lite bilder på vad jag har gjort i sommar, och till det får ni en härlig sommarlåt att lyssna på medan ni kollar in bilderna ;D (tyvärr är den live)





Så, det där var det mesta. Liseberg-bada-Jannica-Sturkö-waterfestival-Cassandra-Stockholm-Rickard-Rix fm-ny frisyr.

Sommaren verkar faktiskt vara över nu. Kolla ut, det ser ut som höst. Aja, som sagt känns det inte helt fel att skolan börjar snart. Det är faktiskt lite svårt att hitta på något att göra just nu.. Men nu ska jag snart gå en promenad med min söta kanin och sen ska jag va med cassandra :D Hej då och ha det bra tills vi hörs igen ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju så jävla snygg i den nya frisyren!!

2010-08-19 @ 09:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback