ridning + övernattning

Hallå alla där ute! Jaha, idag är det söndag. På tisdag är det skola. Nu är sommaren verkligen över. Såklart ska det bli kul att få träffa alla igen och så, men tänkte idag på hur mycket jag faktiskt kommer sakna sommaren :/ Sol, bad, fritid, sovmorgon varje dag, utflykter & resor, lätta kläder... när det är sommar kan man gå ut i en tunn klänning. När det är vinter fryser man ihjäl om man inte har en tjock jacka och andra tjocka kläder på sig. Det tar jättelång tid innan man kommer ut!! Men det var faktiskt en riktigt fin dag igår. Och jag hade tänkte berätta om den nu ;) Jag var hemma hos Ida och vi red på hennes hästar :D Det var verkligen superkul!! Har inte ridit på hela sommaren. Jag kunde inte fota så mycket eftersom jag lämnade kameran i stallet när vi red ut, men här kommer lite bilder iaf:

<-- den här hästen red jag på :) fråga mig inte vad den heter xD

<--Ida och pollen hon skulle rida ;)

<--hästen la svansen över Idas huvud när hon stod där xD var bara tvungen att ta kort
<--ida och jag, svettiga efter ridturen :P



Och efter att jag hade ridigt skulle Cassandra sova över :) Vi kollade på en film, och den sög verkligen. Julie och Julia. Se inte den!! Apdålig... Men vi satte oss vid datan istället. Då sa Cassandra:
- Gud vilken lust jag fick att se på lejonkungen!
Så vi sökte efter den på youtube och hela filmen fanns faktiskt! Efter 10 minuter tröttnade vi på 1:an och såg på 3:an. Vi höll på att skratta ihjäl oss xD Haha vi är lite barnsliga ibland x) Tack för dagen igår båda två! :) Ida, jag rider gärna hos dig igen, Det var verkligen super:D

Kommentarer
Postat av: cassandra!!

jag gillade lejonkungen 3 :D

2010-08-22 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback