Tror jag saknar skolan...

Förut sa jag "Åh nej, nu är det bara två veckor kvar till skolan!! Jag vill ha sommarlov en månad till." Nu fattar jag inte hur jag kunde säga så. Det finns absolut inget att göra! :/ Eller snarare så vill jag inte göra nått. Jag har inte lust att göra nått. Jag vill inte sitta inne, jag vill inte vara ute. Jag vill inte vara hemma, jag vill inte vara borta. Så vad ska man göra??:S det enda jag kan tänka mig är att åka till skolan. Där träffar man kompisar och man pluggar. Jag saknar det :( Är det nån mer än jag som längtar tills skolan börjar på tisdag?? Jag vill inte ha sommarlov längre. Jag kan ju ändå träffa kompisar, men alla bor så långt borta utom Cassandra.. Och hon är i kalmar idag :P Men har inte lust att va med kompisar heller... jag är konstig xD



Kommentarer
Postat av: cassandrasomintegillarkebab...

JAG BOR NÄRA DIIIIG!!!! :D

2010-08-21 @ 16:53:36
URL: http://cassandranilsson.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback