filmkväll hos Emma :)

Jaha, nu var det helg igen. Snart är det jullov... många skulle nog säga jippie men jag har inte så mycket att göra på loven :/ Fram till nyår är det roligt att ha lov, men sen i januari vill jag att skolan ska börja på en gång. Men iaf, igår var Emma helt ensam hemma. Så då bjöd hon mig, Amanda och Louise på filmkväll och vi hade superkul:) Roligast var det när vi tog bilder och försökte erövra soffan xD... fråga inte om det sista. Här kommer alla fall bilderna vi höll på att skratta ihjäl oss åt:


ja... det fanns fler men jag orkar inte lägga ut alla. Vi hade i alla fall jättekul igår! Ikväll ska jag åka pulka med Amanda (Nilsson). Det lär bli spännande;) vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback