God jul!

Hej på er! Jag fick verkligen ingen chans att vara på datorn igår. Herre gud vem vill sitta vid datorn på julafton? :o Men jag hoppas att eran jul har varit bra. Det har min varit, fast som jag skrev innan blir det aldrig samma sak som när man var liten. Det är ganska trist att jag är yngst bland dom vi firar jul med, för om det är några småbarn med så ser man glädjen i dem och då blir man själv glad. Men mina julklappar.. Herre gud alltså!:D Jag kan knappt tro det själv, jag bloggar från en rosa liten dator just nu! Jag fick en dator i julklapp av mamma och pappa:O Alltså jag kan knappt tro det själv. Jag är jätteförvånad. Jag har aldrig ens bett om en egen dator, eller jo när jag var tio. Men jag blev verkligen jätteglad för den. Den här är det:


Förutom en dator så fick jag
ett monopol-spel och en bok om fysik och kemi från kjell och company av mamma och pappa.
ett par jättefina vinterskor av Rickard.
en parfym av Malin och Micke.
en morgonrock av farmor.
öronmuffar av Louise.
Duschtvål (som luktar jordgubb:o) av Amanda och Amanda.
ett halsband av Emma.
ett till halsband av Cassandra.

Tack, jag älskade alla presenter jättemycket :) Jag tog inte så många bilder igår eftersom man hade mycket roligare saker för sig, men några blev det ju;)
<--Jag vet inte vem det var men en uppstoppad tomte..? Usch vad äcklig den ser ut xD
<--Efraim xD

Hoppas att ni hade en riktigt fin julafton:D Ha nu en fortsatt trevlig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback