Hallå!

Hallå på er denna vackra måndagskväll! Just nu skulle jag egentligen ha varit på skrivarkurs, men jag var så otroligt trött och fick huvudvärk så jag sket i det. Jag sitter här och skrattar åt en video sm heter sagan om de banlysta. Snälla säg att du har sett den:) Så troligt bra! Tyvärr så är bädda in koden spärrad här, så jag kan inte lägga in den. Men jag sätter in adressen istället. Och ni som inte alls fattar vad jag babblar om, så är det några som har gjort en parodi på sagan om ringen och den är verkligen jätterolig!

del 1:
http://www.youtube.com/watch?v=NOZ7wNSWTeg

del 2:
http://www.youtube.com/watch?v=EYfrun5nmYk&feature=related

Fast man måste ha rätt sorts humor och ha väldigt bra fantasi på ett sätt för att gilla de här videorna. Nu ska jag plugga till svenskaprovet. Hej då ;)<33




Kommentarer
Postat av: Malla

Saknar dig gulleplutt! ;D

2010-12-08 @ 10:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback