imorgon...

Imorgon är det avslutning. Kul och skönt ska det bli, men samtidigt läskigt... Vi i 8:an ska ju få våra första betyg då:S Jag förväntar mig ett G i alla ämnen, så blir jag väl inte besviken xD Jag tror inte jag ligger på IG i något. Och nu när man får betyg för första gången tar alltid lärarna det lägsta dem kan ta. Det är för att eleverna inte ska sänka sitt betyg lite senare. Så om man ligger precis mellan G och VG i något så får man G den här gången. Om man ligger på samma i 9:an så får man VG. Och vissa lärare gör så att om man ligger på MVG så får man bara ett VG den här gången för att det inte ska sänkas. Och likadant om man ligger på VG, då kanske man bara får ett G. Jag drömde att jag fick IG i religion.. Det var hemskt xD Men alla ni som får era betyg imorgon, jag vet att många av oss säkert kommer bli besvikna, men du ligger egentligen högre än vad lärarna ger dig:)  Jag kommer bli besviken imorgon, även om jag säger att jag inte ska bli det så kommer jag bli det. Men det är bara att kämpa vidare. Jag hoppas ni alla får ganska bra iaf, för det är ni värda;) Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback