Mitt 2010

Ja, idag är det sista dagen på 2010. Det känns lite konstigt.. Känns ibland som att tiden ligger ett steg före. Jag tänkte sammanfatta lite från mitt 2010. Inte det viktigaste, men det jag kommer ihåg just nu.

Januari

För flera år sen hade jag en bästis som hette jannica. Men när jag flyttade från Stockholm skildes vi åt...
Men nu hittade jag henne på bilddagboken! Vi fick kontakt igen, och senare i Januari var jag och hälsade på henne i Stockholm! Återigen blev vi som bästisar<3




Februari





Mars

En ganska rolig grej..
Vi var påväg till skolan, och när bussen stannar och alla ska gå ut så hamnar jag sist i ledet. Alla går ut ur bussen och precis när jag ska gå ut stängs dörrarna och bussen börjar köra iväg utan att jag har gått av! Det kanske inte låter så kul just nu, men vi skrattade åt det jättelänge xD


Jag får någon jättegalen idé och färgar mitt hår mörkt och en blond slinga mitt i allt!:o




April

En bild från när jag och Rickard letar påskägg på påskafton. Jag ser ju ut att ha jätteroligt...


Emmas filmkväll som var himla trevlig :) (Bilden är suddig för att mobilkameror suger)


Oförglömligt :D




Maj

Valborg.. xD


Jag och Amanda skaffade dom här små djuren tillsammans. Jag kommer ihåg att jag var nervös då, eftersom jag aldrig hade haft en kanin förut och jag visste inget om dom. Jag läste mycket böcker om deras beteende, men sen upptäckte jag att man visst förstod sig på dom. Det var ju inte alls svårt att ta hand om dom:P


Utklädningskväll xD Den här och många andra kvällar 2010 har tillbringats med dom här två. Och speciellt med Cassandra. Ni har gett mig några minnen jag aldrig kommer glömma:)


Hur kan man glömma dagen då vi blir riktiga bönder?:D Bäääää




Juni

Jag fyller fjortis!! ;)

Jag går ut 7:an!!!!!!!!!!!!!



Jag åker till Liseberg för en dag med Emma och Louise:D


Jannica kommer hit och hälsar på :)




Juli

Även sommaren 2010 tillbringades mycket på Sturkö!:)


Jag köper min allra första kamera. Stolt:D


Vattenfestivalen, inga vidare bra artister i år.. Men jag hade väldigt kul i alla fall:P


Baddags :D



Augusti

Vi åker till Stockholm och hälsar på våra gamla grannar =)


nya frisyrer xP


Jag var hemma hos Ida en dag och red för första gången på hela sommaren. Det var jätteroligt:D


En av många dagar som har spenderats ute i sommarvärmen med Cassandra<3

Jag börjar i 8:an!!!!!!!!!!!!!!!!!




September


Det är alltid så kul att åka och shoppa med Cassandra:D




Oktober
(bild saknas)
Jag praoar för första gången, på hamcafeet. Det var väl okej:)


Jag åker på mitt första konfirmationsläger och sover ute i minusgrader, också för första gången:D


Jag hälsar på Malin i Lund :)




November

Jag går bus eller godis för första gången xD Jag vet att vi är 14...


Årets första snö!


Pulkadag med Louise, Emma, Cassandra och Amanda :D




December

Emma hade en filmkväll igen, fast nu var det bara jag, amanda, Louise och självklart Emma;) Kommer nog inte glömma den i första taget...


De flesta i 8:an och 9:an gick ett luciatåg. Det var ganska mysigt:)


Dags att klä granen :D


En rolig julafton blev det även i år :)

Och nu är det nyårsafton. Jag hoppas ni har haft ett lika bra år som jag:D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback