hade tråkigt x)

100 frågor


1. namn? - Ida

2. Ålder? - 14

3. Vart bor du? - hemma

4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, en hund och två katter

5. Färg på ditt hus? - Gult som är fult

6. Hus eller lägenhet? - Hus

7. När är du född? - 7 juni 1996

8. Klass? - 8A

9. Vilket år tar du studenten? - ähm... 2015 tror jag x)

10. Något jobb? - nja.. ibland, ibland inte

11. När gick du upp i morse? - vid 11

12. När ska du sova? - när jag blir trött..?

13. Duschat idag? - nej så jag stinker

14. Kramat någon idag? - inte idag faktiskt

15. Pussat  någon idag? - räknas djuren ?

16. Vad har du ätit idag? - mat

17. Dagens klädsel? - myspys

18. Dagens smink? - är 100 % sminkfri idag:D

19. Dagens sötnos? - Cassandra, för att hon pratar i sömnen

20. Dagens roligaste? - alla är tråkiga

21. Har du många vänner? - det tycker jag

22. Hur många har du pussat? - ingen aning...

23. Vem kramade du senast? - bobbo xD

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - kanske... nej tror inte det xD

27. Har du pojk-/flickvän? - nej :/

28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Amanda N

favorit:

31. Film? - bögporr 2 xD haha näe, the phantom of the opera helt klart;)

32. Låt? - The music of the night av gerard butler

33. Mat? - lövbiff!!!!

34. Dryck? - cola, julmust och glögg...:) och två av dom får jag bara dricka en gång om året:(

35. Färg? - ljusblå!!

37. Stad? - Bergen kommer

38. Land? - Idaho xD

39. Ämne i skolan? - matte..:$

40. Människa? - everybody

senaste:

41. Personen du tänkte på? - Bara för att man tänker efter kommer man inte ihåg xD

43. Gången du spydde? - många år sen...

44. Gången du grät? - om fejktårar räknas så lyckades jag gråta igår. Bara för att visa Cassandra vilken talang för skådespeleri jag har 8D xD

45. Pizzan du åt? - Vesuvio... har ingen aning om hur det stavas

46. Gången du var i Göteborg? - i somras

47. Gången du var i Stockholm? - också i somras

48. Gången du var full - har aldrig varit det tack och lov;)

49. Gången du var hög? - samma svar

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - det beror på vad...

52. Hund eller katt? - Hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? festa=supa sig så fulla att man inte kan gå hem, så blir det hemma och mysa. Annars ut och ha kul ;D

54. Tvspel eller datorspel? - datorspel

55. Singel eller upptagen? - upptagen

56. Hångla eller ha sex? - CASSANDRA!!

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? -  hahahhaa helgon xD kul namn!

58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad såklart :P

59. Big Brother eller Paradise hotel? paradise hotel

60. Blont eller svart hår? - svart :D fast blont är också snyggt men svart är coolt

61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa

62. Choklad eller lakrits? - åh nej:O den värsta frågan som kunde komma!! Kan inte välja mellan dom. Älskar både lakrits och choklad..

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm! Världens mysigaste stad

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger

65. Coca cola eller fanta? - Coooooooooola!!

66. Pizza eller kebab? - pizza :D

67. Randigt eller prickigt? - prickigt

68. Älska eller älskas? - älskas av någon man älskar :D

69. Leva eller dö? -  Har aldrig testat att dö så lite svårt att svara x)

antal:

70. Personer du älskar? - mer än 20 stycken.. orkar inte räkna x)

71. Personer du hatar? - ingen faktiskt

72. Gånger du varit full? - Sa jag ju..?

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - ingen x)

74. Glassar du ätit på en dag? - som mest 2 stycken

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - rix fm och vattenfestivalen

76. Gånger du haft minnesluckor?- va?

77. Gånger du varit hög? - men allvarligt xD det var ju en sån fråga förut också!

78. Personer du saknar just nu? - Malin, Rickard, Jannica och Felicia <3

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Många...

vem:

80. Vill du kyssa nu? - den jag vill kyssa just nu

81. Ska du träffa imorgon? - vet inte. Någon hoppas jag:)

82. Sjöng du senast för? - Kaninerna xD

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Amanda

84. Senaste du spelade tevespel med? - Cassandra och Amanda (singstar) xD

85. Vill du ta med på resa nu? - Alla roliga ;D

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Josse :o har velat det länge... xD

87. Förtjänar att dö? - konstig fråga..

88. Är söt? - Alla är söta på något sätt:)

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Molly

vad:

90. Gör dig glad? - Det mesta

91. Gör dig ledsen? - När saker inte blir som man trodde

92. Vill du helst göra nu? - sova

93. Önskar du att du slapp göra? - plugga imorgon

94. Vill du ha nu? - happy ending

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Filmen vampyrer suger

96. Längtar du till? - Till mitt happy ending och till julen :)

97. Tycker du om dina betyg? - Vi har inte fått våra betyg än men hoppas jag blir nöjd

98. Ångrar du i ditt liv? - En massa saker. Oftast att jag sa något som inte alls var taskigt men som någon tog illa upp för, då vill jag bara fixa det och göra det osagt. Och ibland när jag skämmer ut mig.. xD

99. Är det bästa som hänt dig?- Alla fina vänner <3

100. Hur mycket är klockan? - 23:38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback