kamera

Hallå!! Hur har ni det där ute i sommarvärmen?? Själv är allt bra. Är fortfarande på Sturkö men kommer antingen hem imorgon eller på fredag ;) Då får vi även gäster. Magnus, Pia, Felicia och Felicias kille Axel. Kommer bli mycket skoj att träffa dom igen! Vi bodde grannar med dom i Stockholm och Felicia och jag var typ bästisar :) På lördag är det ju vattenfestivalen. Får väl ta med öronproppar när det är Olas tur att uppträda xD Nej, jag ska inte vara taskig nu. Älskar hans låt unstoppable, alla andra hatar jag och jag är väl inte direkt ett stort fan av hans röst om jag säger så... men man kan ju inte gilla alla :D Idag åkte jag och mamma in till Karlskron och köpte en kamera till mig. En rosa!! x) Den ser ut lite som en leksakskamera till förstora barbiedockor xD Men rosa är en fin färg och den kameran var superbillig och superbra!!

den är det :) Nu ska jag se på film. Ha det bra till vi hörs igen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback