födelsedag :D

Hej :D 7 juni idag då och min födelsedag ;) Har faktiskt varit ganska okej. När jag kom till skolan blev jag skitglad och trodde alla hade glömt det, men sen kom dom på det under dagen men dom sjöng inte i alla fall som tur var xD Jag har väl inte direkt fått så mycket presenter. Jag fick min söta Lakriz i för tidig födelsedagspresent :) Den bästa presenten man kunde få!!! Så jag har faktiskt bara fått pengar, men Malin och Rickard har inte köpt något till mig än ;D Ska bli spännande att se vad dom hittar på... xD  Nu är jag i alla fall en äkta fjortis ;)

men det som är viktigare idag är att jag nu har haft Lakriz i exakt en månad :) Fick honom den 7 maj.
En liten bild på min sötis :) men aja, vi får höras en annan gång ;) hej do :P

Kommentarer
Postat av: Amanda N

HAN ÄR SÅ SÖT !! :D

2010-06-16 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback