första dagen på sommarlovet :D

Tjena allihopa ;) igår var det skolavslutning. Jag tog en massa bilder men tror jag sparar dom som ett minne istället för att lägga upp dom på bloggen :-) Jag tror jag är sjuk idag.. I morse vaknade jag liksom halv 8...? Jag som vanligtvis sover till halv 11 på helgerna. Och sen ville jag inte ha frukost, men jag blev hungrig vid 11. Jag tittade i kylskåpet och när jag såg all mat började jag må illa...? Är det normalt? ;o Så jag har typ inte ätit nått på hela dan. Aja, det är ju fint väder iaf. Hade tänkt gå ut och sola vid 1 tiden, men då måste jag klippa gräset :/ Eller ett måste är det väl inte, pappa bad om hjälp och jag sa att jag kunde göra det xD

Vad ska ni hitta på i sommar da?? :) har ni några planer på gång eller tar ni det som det kommer? Själv har jag lite saker som ska hända:

23/6 - Jag ska åka till Liseberg med Emma och Louise :)

29/6-2/7 - Jannica kommer hit och hälsar på ;D

Nån gång i Juli - jag, mamma och pappa ska åka till sthlm :D

runt den 18/7 - Magnus, Pia och Felicia kommer och hälsar på + vattefestivalen =)

kanske ska jag på en kryssning också, men vet inte riktigt om mamma och pappa åker själva.

Vi hös någon annan gång ;) går nog ut och solar nu. Hej då :D

Kommentarer
Postat av: lollo

LISEBERG<33

2010-06-21 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback