Tom and Marry !

Haha vi vaknade imorse vid 10 tiden och började sjunga :P. Jag sjöng : " Tom & Jerry" och Ida sjöng: Love & ******* hehe :) ingen av oss vet hur de rätta ordet stavas men aja :). Vi har badat först på ett ställe där det typ var en liten korkad tjej som ville vara med oss ( HAHAHAHHAHA ) men så Ida sjussade mig vidare så vi åkte till de andra iskalla badet, Dalsjär som de heter ;)
- Fast det stavas med K!!!!
- JAJAJJAJAJAJAJA!!!!!!
hehe ja DALSKÄR DÅ ;). a men där var det iskallt och vi blev 2 isbitar o.O. haha men sen solade vi och R.I.P min stackars damsugare som blev atakerad av myror :`(. jaja vi köpte ändå chipps sen :d :) . japp o ikväll ska vi åka trampbåt :) önska oss lycka till ! :)
SNÄLLA NÅGON AV IDAS KOMPISAR KOMENTERA BLOGGENS INLÄGG :D De vore kul :)
Aja hehe sorry Ida men du får inte säga något MOHAHHAHAH :D:D

Kommentarer
Postat av: Amanda!! :D

jag kan kommentera!!!:D:D:D:D

2010-07-01 @ 11:36:01
URL: http://mandassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback