Crap!

vad arg jag blir! Jag har två datorer, en är ganska värdelös, den andra datan har jag mina bilder på och sånt, där får alla bilder jättebra kvalité. Vilken tror ni jag väljer att göra min header på? Såklart den andra datan. Igår la jag ner två timmar på den, och idag är den datan helt pajjad! Det betyder att medan den är trasig kan jag inte skaffa snygg header, kan inte lägga in nya bilder eller något sånt. vi måste lämna in den på lagning och det kommer ta skitlång tid innan den kommer tillbaka. Och kanske kommer allt sparat att vara raderat där. Det betyder alla mina bilder jag jobbat med, alla foton vi tagit och lagt in där, allt bra helt enkelt! så segt -_- Så därför kommer min blogg vara vääldigt tråkig lång tid framöver =(

p.s headern är tillfällig, så snart datan är fixad blir det en finare!

Kommentarer
Postat av: Aliice

fniss fniss, lite retsamt, men vte hur ede känns, har hänt mej en gång! för du vet när vi var på Sisilien( vet ej hur de stavas) jag hade alla min abilder i daton och jag hade raderat dom i kameran, sen var vi tvungna att lämna in den så ALLT på hela datan var borta!! jag tycker att de vorew gå att laga den utan att ta bort allt!!.. hehe.. ojj va mycke jhag skrev ;)

2010-03-21 @ 15:14:12
Postat av: ebba

Sv:

naw, tack! du e med söt ;)

kram.

2010-03-21 @ 19:54:08
URL: http://ebbagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback