gäsp!

Alltså tisdagar är den värsta dagen i veckan! Dom flesta säger att den är måndagen som är det, nördar kallar jag er då xD Tisdagar är pisstråkiga. Idag var jag skittrött hela dagen och höll allvarligt talat på att somna på första rasten! Jag lutade mitt huvud på Louises axel och typ halvsov en sekund innan jag fattade att jag skulle somna om jag inte satte mig upp riktigt. Sen piggnade jag ju aldrig till eftersom det alltid är så tråkiga lektioner på tisdagar. Eller vissa är egentligen roliga men inte när man tränger ihop alla på en och samma dag! Först livs, sen tyska, sen matte val, sen matte, sen No (kemi) och sist So. Hur orkar man?! Har precis kommit hem och är skittrött fortfarande.. haha klockan är bara kvart i 4 men säger ändå god natt nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback