Pinsamt!!

Hejsan på er, hoppas eran dag varit bra, min har varit lite sämre.. eller okej, det var ganska kul xD Det var såhär att i morse tog jag bussen med cassandra♥ sen var det jag och några andra som skulle gå av lite tidigare än vid skolan, för vi skulle ha gympa i sporthallen. Jag hamnade sist i det ledet av dom som skulle gå av, och precis när jag skulle gå ut så stängdes dörren! Jag skrek åt busschauffören att öppna dörren, men han verkade inte höra och bakom mig hörde jag skitmycket skratt! Jag hann inte tänka så mycket på det innan bussen körde iväg och jag ramlade nästan. Jag gick snabbt fram till chauffören och sa att jag inte hann gå av där borta, då hörde jag ännu mer skratt bakom mig, men han stannade bussen i alla fall så jag sprang ikapp dom andra. Men det var skitpinsamt! :$ fast samtidigt ganska roligt xD På ett sätt är jag van vid att göra bort mig, men det här var något extra!! Hamna ALDRIG sist i ett bussled!! ;D


Kommentarer
Postat av: josse .

haha , fail XD

2010-03-24 @ 18:51:39
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/
Postat av: aliiice

haha, jag var iiiinte en av dom som skrattade! vissel vissel ;) men de va faktiskt kul ;) hmhm

2010-03-24 @ 19:30:42
Postat av: josse .

sv : hahah , skojar du me mej ? du e smalare än mej ! ska vi mätta elr :O

2010-03-24 @ 21:12:46
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback