snowtime!

Har precis kommit hem från kapellet. Cassandra drog med mig för att se en musikal som några från Bergkvara skola gjorde. Men den var ganska bra faktiskt xD Den hette typ Showtime fast jag tänker kalla den snowtime. Speciellt Kajsa var bra xD Haha jag filmade hela och helt plötsligt dök hennes huvud upp från ingenstans! Det var himla kul. Det var föräldramöte idag med. Som tur var kunde inte mina föräldrar komma, för nu är det tydligen något som har betsämts. Alla får bara sitta vid datorerna till klockan 9! haha så mobbat xD Det kommer inte jag följa iaf.

Nu är det dags för mig att leave och göra lite våfflor till våffeldagen (idag) Hey ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

xD den var bra :P

2010-03-26 @ 14:09:51
Postat av: kajsa :D

Den var JÄTTE DÅLIG!! :S

hahahahahahah :D

2010-03-26 @ 22:26:03
URL: http://kajsaaalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback