Kevin G, min stora idol xD

Hejsan :D Idag har jag, Amanda och pappa jobbat med våran kaninbur,
i säkert 3 timmar, och vi är ändå inte klara -.- det var ngt fel på nått till hönsnätet. Funderar på att ta in dom små gullungarna lite =P Just det, sov över hos Cassandra igår me x) Det var himla kul. Vi ska hem till dom imorgon och äta langos :D  Kommer bli mycket gött. Har inte ätigt det sen torsås marknad. Ser verkligen fram emot det! Fast en kväll med Amanda och Cassandra och compani är inte heller helt fel ;D Fick ett par ljusblå converse (inte äkta) av Amanda idag :o snacka om att hon är snäll. Hon sa att dom var för små för henne, så jag fick dom :D Fast dom är lite små... Storlek 37 och jag har 38 :P Men aja det är precis så att jag kan ha dom ;) Och dom är så snygga så det slår allt!! Har letat efter ett par ljusblå i mer än en månad nu, och har inte hittat några som finns i min storlek. Ohc nu har jag ett par :D Jag går runt och sjunger på en låt hela tiden. Kevin G:s rap från filmen mean girls xD Därför måste jag lägga in den här på bloggen. Han är så jäkla cool! Ligger nummer 1 på min cooling-lista för tillfället xD


:P


Kommentarer
Postat av: ALICE!! :D

jaja, BARA GLÖM ATT SKRIVA IN MEJ! puuh va fräckt!! XD

2010-05-13 @ 19:39:44
URL: http://liccen.blogg.se/
Postat av: Amanda N

å varsågod ida :P och tack :D:D:D: och jag har hittat ett på ljus blå på deich sko mann eller något sånt på baronen ;D så kolla där vettja ;D

2010-06-16 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback