min ring är borta!!:O


Min fina ring som jag köpte på marknaden är borta!! :( Jag kan inte hitta den någonstans. Igår kväll (lördagen den 6/11) var jag ute och gick en runda med Amanda (nilsson) och då hade jag den på mig. Vi gick och hälsade på Amanda (Åkerström) och då vet jag att jag hade den på mig. Men sen efter det har jag ingen aning om hur den mystiskt försvann... jag har för mig att jag inte orkade ha den på mig så jag la den i jackfickan, men den ligger inte där och jag har inte glömt den hos Amanda. Jag har letat överallt i huset och i alla fickor på tröjorna jag hade på mig, men den är som spårlöst försvunnen:'( Jag börjar ana att jag har tappat den. Om någon av er som bor på samma ställe som mig ser en ring som ser ut som den på bilden, snälla säg till mig på något sätt! För jag älskar den här ringen. så ser ni den snälla ring/messa mig, be någon ni vet är min kompis att kontakta mig eller skriv en kommentar på det här inlägget. Tack för att ni läste!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback