prinsessan och grodan

Hallå! Ska snart hem till Cassandra och se på film. Prinsessan och grodan tror jag den heter. Den är jätterolig ju xD Och dessutom kommer hon berätta lite om en viss person... hehe grattis Cassandra!:D Jag hoppas att ni blir tsm en vacker dag<3 Och nu kan alla läsa om det... Hehe det är så kul att skämma ut dig lite ;D Men jag är bara glad om du hittar kärleken:) För det är verkligen svårt om man tar den på allvar. Så jag hoppas det blir ni. Plus att jag önskar mig en ny killkompis.. xD Du kan aldrig få en kille utan att han och jag blir bästiar. Det funkar bara inte;) Hehe nä skoja bara, men det skulle vara kul om han var rolig :3 Aja gott folk! Nu när jag har lagt ut Cassandras privatliv på min blogg sticker jag hem till henne ;D hej då!!
(en bild på mig och Cassandra på halloween)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback