film :o

Jag städade mitt rum idag.. Jag vet, helt otroligt eller hur!! xD Men iaf, jag hittade den här filmen:


Det är en hästfilm typ.. fast den är bra;) Men jag har liksom två såna här filmer... fråga mig inte hur jag lyckades med det:P Jag beställde olika saker från en hemsida när jag var en riktig hästtjej, och då fck jag två filmer :o den jag hittade nu är aldrig använd. Alltså den bara ligger här och skräpar, någon som vet vad jag ska göra med den?

Är det någon som vill ha den så säg bara till xD alltså allvarligt, ni kan få den. Skicka ett mejl elr skriv i en kommentar om ni vill ha den så ska vi nog fixa det ;)

Under framridningen står plötsligt en våldnad framför ett av hindren. Fjortonåriga Sarah Good blir vättskrämd, hästen vägrar och olyckan är ett faktum. Strax efter får Sarah veta att hon ärvt sin gammelfarmors hus i Norge. Kan det ha varit gammelfarmor som visade sig på banan? Ville hon säga något till Sarah?


äpple :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHHAHAHAH! JAG HAR DEN FILMEN MED XD

2010-11-01 @ 10:00:46
Postat av: Emma

Jag xD Hehe bara skojar =)

2010-11-04 @ 12:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback