Konfaläger ;)

Hej! Idag är det lördag och igår var jag på konfirmations-läger. Eller hajk som dom kallade det xD Jag hade iaf grymt kul och det tror jag alla andra hade också :) Eftersom det nu var så roligt så hann jag inte ta så mycket kort. Man hade bättre saker för sig:P Men några kort blev det. Här kommer några:
<--alla utom jag x) (någon måste ju ta kort och jag orkade inte fixa med självutlösare)


Ja det var lite bilder :) det fanns tre ställen att sova på. Antingen inomhus där det var ganska varmt, eller i ett tält med en brasa, eller ute i ett vindskydd där det inte alls var någon värme. Jag hade aldrig sovit i minusgrader förut så jag ville gärna sova i vindskyddet, men inte själv. Som tur är kan man alltid lita på victor ;) Vi bestämde oss för att sova där. Då hängde Louise och Benne på. Men Louise bytte till tältet senare under kvällen och Benne... ja han gick därifrån mitt i natten och la sig i huset. Vid halv 6 eller vad det nu var så hade alla som låg i tältet gått in i huset istället. Haha vi äger Victor! Alla andra sov sen inne i värmen och vi sov ute i minusgrader xP Något jag aldrig kommer göra om igen... Usch vad kallt det var!! Men vi hade verkligen jättekul och jag tycker det är tråkigt att vi inte ska på något mer läger förrän i vår :/ fast då ska vi till Tyskland så det är ju ganska kul;) Nej, nu har jag lite annat för mig. Hejdå alla glada:D<333

Kommentarer
Postat av: Cassandra

det var as kul :D

2010-10-17 @ 13:34:09
URL: http://cassandranilsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback