nytt hem till kaninerna :D

Hallå! Idag har vi flyttat kaninburen och jag och amanda har fixat lite med det nya stället där buren nu står. Vi satte upp en hylla och lite olika saker. Det blev faktiskt fint:) Anledningen till att vi flyttade buren var för att det nya stället innehåller en lampa och det är ett mycket bättre ställe att ha dom på. För vi ska lägga halm på golvet och då kan dom springa runt där:D Men det blir när vi får hem halm till fåren, om ungefär en månad. Såhär blev i alla fall resultatet av vårat arbete idag:


Ganska nöjd faktiskt;)

Imorgon ska jag ut och praoa!:D Jag har aldrig någonsin varit där men jag vet på ett ungefär var det ligger. Det ska bli ganska spännande faktiskt:P Nu ska jag duscha. Hej då gott folk :D

Kommentarer
Postat av: Amanda N

hoppas du kommer ha roligt på prauen :D

2010-10-04 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback