Onsdag

Hallå på er! Hoppas att ni som jag inte träffar IRL har haft det bra sen jag skrev senast ;) Och ni andra, hoppas ni har haft det bra sen sist jag såg er xD haha!

Det är såhär att jag ska praoa vecka 40, och jag har verkligen haft problem att hitta en prao-plats. Men Louise sa till mig att ringa ett café i kalmar, och jag tror nästan att jag får jobba där :) Jag ringde dom igår, och då sa dom att deras chef inte var där just nu, så dom skulle ringa upp mig snart. Dagen gick och dom ringde aldrig... så idag vid 2-tiden ringde jag dom igen, då sa dom att jag skulle återkomma om ungefär en halvtimme. Tjugo i tre ringde jag igen, och då sa dom att dom hade så mycket att göra just nu så dom skulle ringa mig under eftermiddagen -.- klockan är fem nu och dom har inte ringt... Börjar bli lite otålig :S Men varför säger dom inte bara nej om jag inte får det ? För chefen stod precis bredvid den jag pratade med sist. Senast jag ringde lät det såhär:
- Hej det här är Ida Johansson. Jag ringde er tidigare idag angående en prao-plats. Jag skulle återkomma.
- Jaha hej. Vänta lite..
Till någon annan:
- När tänkte du prata om parktikplatsen? För det är någon Nina som ringer nu.
IDA!!! Herre gud xD
- Kan jag ringa upp henne under eftermiddagen?
Till mig:
- Kan hon ringa dig senare i eftermiddag?
- Ja det går bra. Tack så mycket! Hej då.
- Hej.
Hon kunde ju ha sagt nej om jag inte skulle få det. Så jag hoppas på det;) Åh mamma sa att jag skulle ringa nu. vänta... :D


dom svarar inte...? men det lät som det blev något fel :P jag provar igen :D

nehe... aja får prova senare:P hej då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback