praoplats fixad :D

Japp, idag ringde dom (äntligen !) och sa att jag fick praoa på hamcaféet i kalmar ;) Är superglad :D

Idag i skolan glömde jag gympakläder... Första gången i hela mitt liv xD Men jag hade en sån himla tur!! Moa, en tjej i min klass, fick ont i magen.. Okej det var synd om henne så det kanske inte direkt kan kallas för tur men jaja x) Hon kunde inte vara med på gympan iaf, så jag fick låna hennes gympakläder. Så himla snällt! :o tack igen Moa :D Hoppas du mår bättre nu<3

Imorgon kommer det att bli den värsta fredagen någonsin... Jag ska stå i matsalen!:o Usch alltså... Plus att Emil som jag stå där med imorgon var sjuk idag. Tänk om jag får stå där själv :( Undra varför man måste stå där? Är det för att man ska bli så äcklad när man ser hur dom gör maten så att man inte vill äta där mer ? Tja det skulle kunna vara så, då får dom ju mindre att göra xD haha vad blond jag låter:P Men vill verkligen inte stå där imorgon. Önska mig lycka till....



Buhuwä!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback