fredag!!!

Ätnligen fredag!! :D Jag är typ redan trött på skolan xD välkommen till 8:an ida. Tack så mycket, men jag känner mig inte hedrad. jag vill inte ha betyg till hösten :S alla lärare bara "men det kommer gå bra!" Men när dom menar bra så menar dom att man kommer bli godkänd i allt. Ett G räcker inte för mig!! Jag vill ha VG i allt nu i 8:an, sen i 9:an vill jag även få lite MVG. Jag trodde att jag låg på VG i allt, men nu när man får höra vad som krävs har jag upptäckt att jag bara ligger på G i vissa ämnen:O och för att inte tala om engelska :S Det ämnet jag har svårast för... jag vill ha minst VG i det. Usch jag får inte tänka såhär, blir bara stressad av det. Och ni borde vara trötta på att höra allt prat om skolan ;) jag sitter här och kollar igenom bilder, och ni anar inte hur många man faktiskt hittar:D
<--lakriz första dag här. Så liten han är där :o


Jonte som provar min jacka (av ngn konstig anledning) får avsluta bilderna ;) Vissa är taga nyligen men vissa av bilderna är jättegamla!! Ni kan nog se vilka jag menar som är vad x)

Kommentarer
Postat av: cassandra

HAHAHAHAHAHAH ROLIGA BILDER!!!

2010-09-03 @ 22:51:36
URL: http://cassandranilsson.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda! :D

hah! vad gör lollo på sjunder bilden? XD :P

2010-09-17 @ 19:23:05
URL: http://mandassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback