Praoat klart!

Idag är det fredag och jag har praoat klart! Jag har varit på konsum hela veckan!!:O Fast inte ensam, Amanda var med;) Vi har haft en del roliga stunder där som jag inte glömmer i första taget... Det har faktiskt varit rätt okej. Lite tråkigt ibland, men annars ett väldigt roligt jobb på ett sätt:) Fast det är inga framtidsplaner för mig att jobba i en livsmedelsbutik. Inte för Amanda heller tror jag.. Men vi fick ju lite grejer när vi slutade idag;)


Jag orkade inte fixa till bilden bättre ^^ Om det nu är någon som stör sig på att det ser lite overkligt ut...

Det här är det på bilden:
*coca cola-flaska
*chipspåse
*nougat
*Ballerina-kex
*Våfflor
*vingummi

Allt jag får äta av det här är våfflor, och det gjorde vi ju nyss:( Men jag är ändå glad att vi fick något, det trodde jag faktiskt inte;)

Idag efter skolan följde jag med Victor hem:) Vi skulle träna lite på en låt, men det orkade vi inte ^^ Vi kollade på en film som var jätterolig i början, men sen snackade vi sönder den så då märkte man inte det roliga längre. Och eftersom vi båda två missade att det var "crazy hair-day" idag i skolan så hade vi en egen liten galet hår-dag x) Vi blev verkligen jättesnygga!!;) eller inte....

Imorgon ska jag sova över med Lilla Josse:) Det kommer säkert att bli mycket skojsigt!;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback