ord från hjärtat♥



Jag skulle aldrig ljuga för dig,
så här kommer några sanningens ord:
Jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet,
och likaså var det inte alls någon kärlek mellan oss första gången våra blickar möttes.
Inte heller andra eller tredje gången,
kärlek tar sin lilla tid.
Men jag är så lycklig att vi hittade varandra.
Du är helt perfekt för mig och jag är glad att jag har dig.
Ingen annan är som du.
Jag skulle aldrig ljuga för dig,
så därför är det sanning när jag säger
att du är det bästa som har hänt mig.
Jag hoppas att det alltid kommer vara du och jag,
för det känns som att vi två är gjorda för varandra.
Varenda gång jag behöver någon så är det du som finns där.
Du stöttar mig alltid och jag kan alltid lita på dig.
Jag skulle aldrig ljuga för dig,
skulle aldrig hitta på att jag älskar dig.
Det är sanningens ord.
Idag har vi fyra månader,
det är alltid VI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback