Sol!!

Åh det är så härligt väder idag! Riktig sommarvärme. Troligtvis sommarens sista varma dag. Jag kan inte fatta att vi börjar skolan redan nästa måndag! Det känns som att det här sommarlovet har gått jättefort. Jag tycker att det var alldeles nyss som vi satt i klassrummet och våra lärare önskade trevligt sommarlov. Men det känns ändå ganska okej att blir vardag igen, även om jag inte direkt har saknat det.

Idag har jag faktiskt storstädat mitt rum. Det är inte ofta det händer, men nu är det skinande rent^^ Och efter det stack jag hem till Josse och var där ett tag. Vi åt tacos, solade och snackade en massa strunt;) Ikväll har jag inget planerat direkt, blir nog en liten hemmakväll.

Just det, måste ju berätta att stadsfesten igår blev riktigt lyckad! Vi hade superskoj, skrattade nästan hela tiden;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh...tack Ida, du är ju bara för underbar ^^

2011-08-13 @ 23:30:30
URL: http://idasplaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback