vissa dagar blir visst inte som man tror

Det är otroligt vad planerna för dagen kan ändras ibland! Idag gjorde det inget, men ibland kan planerna ändras till något negativt. Jag skulle ju hem till Victor idag, men så blev det inte. Hans föräldrar och småsyskon skulle iväg till Ölands djurpark, och då kunde de ju lika gärna köra victor till mig innan eftersom de ändå körde förbi här. Så han kom till mig istället ^^ Så då var vi här i två timmar kanske, sen ringde hans farmor och frågade om vi inte ville följa med till deras stuga och käka lite lunch där. Jaha visst!:D kul!! men vi stannade längre än väntat, för sen kom Victors familj dit efter att ha varit iväg så då stannade vi där till kvällen och var med dom stället för att åka hem till mig igen^^ Men dagen blev väldigt lyckad, vi hade det väldigt trevligt! Victors farmor hade många historier att berätta för oss. Många gånger vek jag mig dubbel för skratt! xD När dom små kom så lekte vi mycket med dom också. Åh jag vill också ha småsyskon! Visst dom kanske är jobbiga, men dom är ju såå söta!! :) Är lite avis på alla er som har det..

Har igen bild att ladda upp tyvärr ^^,

Pusshej! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback