åh -.-

Fick reda på idag att om en vecka har vi svenskaprov, men eftersom jag stod i fritidsgården idag så hann jag inte hämta böckerna. Om en vecka ska också engelskan vara klar. Mina böcker är hemma men måste in på mitt skolkonto, vilket jag inte kan göra hemma. Egentligen skulle jag ha fixat det igår men skolans datorer suger verkligen! Och nästa vecka på onsdagen har vi matteprov, men mina böcker är i skolan eftersom jag tänkte börja träna imorgon. Jag har saker att plugga på, men vad ska jag göra när jag inte har någon möjlighet?:s suck alltså...

Ja, stod i fritidsgården idag med Josse:D Alltid segt att stå där, men kul att stå med Josse!


Kolla vad mycket snö det har smält:O


Den här bilden tog jag för ungefär en månad sen. Lite skillnad eller hur? Snart är det vår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback