friskis och svettis!

första dagen jag någonsin går på friskis och svettis. Alla skrattar så fort man nämner det, men det är faktiskt otroligt bra träning. Har redan fått träningvärk, aj! Verkligen otroligt bra. Jag rekommenderar faktiskt alla som vill röra på sig men inte håller på med någon sport att börja med det. Jättekul och om man tog i allt vad man orkade så var man praktiskt taget död på slutet. Nu känns det jätteskönt att man har varit så aktiv! Jag och Louise gick idag. På torsdag är det dags för ett nytt pass med mamma:) Hoppas det är lika kul!

Suck... idag i skolan var det inte lika lyckat tyvärr. Jag älskar verkligen kemi. Med Christofer (våran lärare) fattar jag allt. Men idag när vi skulle ha det kom en annan lärare istället!!
- Christofer ska ha fysik framöver, sa läraren. Så jag vikarierar tills eran nya lärare kommer.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! :(:(:( Jag lär mig så bra med Christofer, och nu får jag inte ha honom:( Jag blev jätte deppig för det. Hoppas den nya läraren är minst lika bra....


Haha Bobbo!! du är så söt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback