lördag :)

Hallå på er! Så var det lördag nu då. senare ska jag hem till Louise och sova över där:) Josse ska också dit. Det kommer bli super! Vi ska troligtvis se vampyrer suger, har aldrig sett den!:O Men har hört att den är riktigt bra. Förut älskade jag twilight, men ja... jag tror jag växte ifrån det faktiskt... Känns konstigt att säga så men jag tror faktiskt att det är sant. Vad är det för kul egentligen att kolla på filmer om en person som är tillsammans med en underbar kille, en annan snygging är kär i henne, och hon skapar bara sina egna problem... nej, det är inte så kul precis. Så därför är jag väldigt spänd på vampyrer suger, kommer nog skratta jättemycket!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback