mycket sen sist...

Hallåj! Idag är det fredag och jag bloggade senast i tisdags. Sen dess har det hänt lite. Jag och Cassandra åkte till äventyrsbadet i onsdags och gick även lite på stan:P Sen på kvällen kollade vi på lite olika filmer. Dagen efter var det gudstjänst med trettondagsfest. Det var riktigt trevligt faktiskt. Man såg alla de små barnen som var så glada :) Så himla söta! Det var trevligt att vara med och dansa runt granen och lite sånt också ;) Idag har jag och mina föräldrar åkt till ikea och jag har köpt en ny bokhylla :D Tyvärr är den inte färdiguppsatt än så bild kommer nog lite senare.

Ja.. det var inte mycket till inlägg xD Men nu är det fredag och snart börjar let's dance!! Och Alexander Rybak ska vara med:D Jag tycker han är helt grym. Jättesöt och jättecharmig framför kameran :) Dessutom har han en speciell sångröst som bara passar till vissa låtar vilket också är coolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback