hemma från Skåne

Hemkommen ifrån Lund då. Resan hem ska vi inte ens prata om.. Visst är det irriterande att åka med ett tåg som blir över en timme försenat? -.- Men jaja, jag kom ju hem tillslut i alla fall. Det har verkligen varit en jätterolig vecka! Den har innehållit väldigt mycket skratt, vilket bara är positivt ^^ Två dagar i rad var vi vid ett stenbrott. Riktigt häftigt att bada där!

Tog foto på två personer som klipphoppade. Förstår inte hur dom vågade!!


Nu känns det ganska tomt här hemma. Malin är kvar i Lund och Rickard har åkt hem till Stockholm. Dom har ju varit här så länge nu, man började liksom vänja sig. Men jag träffar dom väl snart igen hoppas jag!

Jag var hos Cassadra ikväll också när jag hade kommit hem. Hon fyllde år igår så jag gav henne en present och sjöng så vackert för henne ;) Jag gav henne lite grejer som kan hjälpa henne inom sitt intresse för att måla. Jag hoppades att hon skulle uppskatta presenten, men så glad trodde jag inte att hon skulle bli! Herre gud, den lilla stackarn började gråta. Hon sa att det var precis det hon hade önskat sig. Hihi hon är så söt, lilla Cassandra :')<3 Efter det så gick vi till ica för att Cassandra skulle köpa lite goda grejer ;) Aldrig fel att gå ut en lite längre runda!

Vi hörs, ha det så bra gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback