Lördag

sholahopp! Idag har jag umgåtts med Victor hela dagen. Ätnligen!!<33 Att vara utan honom i en vecka kändes som en evighet. Det var först när jag träffade honom igen som jag insåg hur mycket jag faktiskt hade saknat honom. Först åkte båda jag, mamma och pappa hem till honom och hans familj. Där blev vi alla bjudna på fika ^^ Mina föräldrar åkte hem sen, men jag stannade kvar ett tag. Vi trodde att det skulle bli regn, men solen stekte på hela dagen! Därför bestämde vi oss för att bada. Så Victor följde med mig hem sen och så cyklade vi till badudden. Det går verkligen inte bada på Dalskär, iskallt!:O Det var ganska okej temperatur på badudden. Varmt när man doppat sig iaf.

Godnatt på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback