torsdag

Hallå på er allihopa! :D Gissa vad, det regnar -.- Men igår kom äntligen den efterlängtade sommardagen. Jättevarmt ! Jag spenderade dagen med Louise och vi låg mest nära havet och stekte i solen. Härligt! Sen på kvällen var jag ute och gick en runda med Cassandra och hennes pojkvän som jag fick träffa för första gången ^^ Idag har jag umgåtts med min egna pojkvän ;) Alltid lika roligt att vara med honom! Dock var han tvungen att åka hem tidigt..

Regn, regn och ännu mer regn! Varför måste det regna så mycket?:S Det är ju augusti på måndag, var har juli-värmen varit? Den där riktiga hettan som gör att man nästan börjar längta efter hösten. Men jaja, det är väl bara att göra det bästa av situationen, även om vädret inte är på topp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback