vattenfestivalen

Godmorgon den här ljuvliga söndag :) Jag hade verkligen superkul igår! Vattenfestivalen är inte så stort, men det beror väl också lite på vad man gör det till. Vi gjorde det till något jätteroligt, därför var stämningen på topp hela kvällen!:D

Ja... Ni ser ju vilka det är. I kön till autograferna stod en massa småbarn och vissa hade föräldrar med sig, plus jag och Victor. Förutom föräldrarna så var vi äldst i kön! xD Vi tog Zillahs autograf till Victors lillasyster som fyller 5 snart :) Det blir hennes present från oss två.



Patrik Isaksson var jättebra!!!!!!! Älskar hans låtar och han var otroligt charmig på scenen. Han hade sån känsla i sina låtar och man såg hur roligt han tyckte att det var. Jättebra! (y)



Eric Saade... vad ska man säga? han har utseende, men har han charm?
Svar från alla i publiken: Ja
Svar från Ida: Nej
Han har så dåliga låtar. Meningslösa texter. Han har en okej sångröst men verkligen inget som sticker ut. Och enligt mig var han alldeles för kaxig. Han utstrålande inte:
Åh tack för att jag fick komma hit, ni är en jättehärlig publik!
Han utstrålade snarare:
Ni ska vara glada att en så stor pop-stjärna som jag tar mig tid att komma hit till eran lilla by.

Lite senare sov jag, Louise och Amanda över hos Cassandra. Vi hade det jätteroligt och vi skrattade flera gånger tills vi började gråta eller fick ont i magen. Kvällen var i helhet nog den bästa vattenfestivalen någonsin! Gud vad kul vi hade! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback